عشق علـــــــــــــــــــــی و شیـــــــــــــــــــدا
عشق علـــــــــــــــــــــی و شیـــــــــــــــــــدا

سلام نفسم خیلی دوست دارم علــــــــی عشق اول و اخر منی تا اخرین نفسم باهاتم به عشق پاکت افتخار میکنم از خدا فقط ارزوی سلامتیتو دارم

از طرف عشقت شیـــــــــــــــدا



نظرات شما عزیزان:

کبوتری در
ساعت20:28---17 بهمن 1391
خوشبخت ترين،خوش شانس ترين و شادمان ترين ادم روي زمين... تو...تو...تو...نيستي...!اونيه كه تو رو داره!

کبوتری در
ساعت20:27---17 بهمن 1391
خوشبخت ترين،خوش شانس ترين و شادمان ترين ادم روي زمين... تو...تو...تو...نيستي...!اونيه كه تو رو داره!

سجاد
ساعت19:07---3 بهمن 1391
سلام دوست من اخرین پستم گذاشتم دیگه فکر نکنم به این زودی نت بیام شرمنده نتونستم زیاد سر بزنم خواستم تو این پست یادگاری از دوستام داشته باشم بیامنتظرم

تاریکی
ساعت12:57---14 دی 1391
درآن هنگام که میگردد نفس در سینه ها خاموش،نمیخواهم کسی از مردن من باخبرگردد،
نمیخواهم پدر برهم نهدچشمان بازم را، نمیخواهم که مادر سختی جان کندنم بیند، ولی ای دوست اگر روزی رفیقی مهربان آمدزتو پرسید فلانی کو؟بگو در سنگر ناکامی و حسرت بسی جان داد ولي تالحظه آخر چنين ميگفت(رفیق من امیدمن)


علی شیدانفسم
ساعت18:05---8 دی 1391
س آبجی فایزه آبجی فاطی خوبیدتوروخدایکی ازشمابرام خبربیاره ازشیدادارم میمیرم بخداازدوریش

افشين
ساعت19:30---7 دی 1391
وبتون جالبه فقط ي جا برا منو نغمه بزاريد
نغمه خيلي دوست دارم
برامون دعا كنيد
مرسي متشكرم
افشينم عشقه نغمه


علی شیدانفسم
ساعت22:10---4 دی 1391
شیدانفسم دوست دارم بدجورعاشقتم دیوونتم نفسم زندگیروبی تونمیخوام

دیوونیه شیدانفسم
ساعت21:09---4 دی 1391
خواستم به جای سلام قلبم راتقدیم کنم اما افسوس وهزاران افسوس که اگرقلبم راتقدیم کنم دیگرهیچ قلبی نمی ماندکه محبت تودرآن جای دهم اگرمی دانستم مردگان هم خواب می بینندمن هم میمردم تاتورابرای همیشه درخواب ببینم تقدیم به نفسم عشقم وجودم زندگیم دنیام همسرعزیزم شیدانفسم واقعانفسمی

سجاد
ساعت21:09---4 دی 1391
غضنفرعابربانكشو
ميأندازه توضريح إمام رضاميگه ياإمام رضاحاجتموبده تا
رمزشوبهت بگم


سجاد
ساعت13:30---4 دی 1391
سلام به شما وبتون عالی است اگر مایلید به به به لینک منو باکبوتری درتاریکی بلینک بعد بگو تا لینکت کنم

فائزه
ساعت12:28---4 دی 1391
سلام
عشقتون پایدارباشه واسه همیشه


فاطی
ساعت12:23---4 دی 1391
سلام لیلی و مجنون
ایشاالله به هم برسین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تگـــ :
+ *رهــــــــــــــــآ*